Zwroty i reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, by opisy i zdjęcia produktów znajdujących się w naszym sklepie były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością, jednak w razie niespełnienia Państwa oczekiwań zamawiany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji znajdują się w naszym regulaminie.
Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego na adres e-mail Sprzedawcy lub adres do korespondencji wskazane § 3 ust. pkt 8 Regulaminu, wysyłając stosowne pismo listownie lub pocztą elektroniczną.
Adres do zwrotów: ul. Jana Rosoła 61B/17, 02-777 Warszawa (wymagane dołączenie dowodu zakupu).
Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną może zostać zgłoszona w jeden z następujących sposobów:
- na piśmie, na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie,
- pocztą elektroniczną, na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@nodedeco.pl,
- za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na zakładce kontakt.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną.