Koszyk

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by opisy i zdjęcia produktów znajdujących się w naszym sklepie były jak najbardziej zgodne z rzeczywistością, jednak w razie niespełnienia Państwa oczekiwań zamawiany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Szczegółowe informacje odnośnie zwrotów i reklamacji znajdują się w naszym regulaminie

Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego na adres e-mail Sprzedawcy lub adres do korespondencji wskazane § 3 ust. pkt 8 Regulaminu, wysyłając stosowne pismo listownie lub pocztą elektroniczną.

Adres do zwrotów: ul. Jana Rosoła 61B/17, 02-777 Warszawa (wymagane dołączenie dowodu zakupu).

Reklamacja dotycząca usług świadczonych drogą elektroniczną może zostać zgłoszona w jeden z następujących sposobów:

  • na piśmie, na adres Sprzedawcy wskazany w Regulaminie,
  • pocztą elektroniczną, na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@nodedeco.pl,
  • za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na zakładce kontakt.

Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną.

10% rabatu na pierwsze zakupy

Co powiesz na 10% rabatu na Twoje pierwsze zakupy? Zapisz się do newslettera, zgarnij rabat i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami.