Koszyk

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawanie pytania

PYTANIA OGÓLNE 

Loyal node to program lojalnościowy przeznaczony dla wszystkich zarejestrowanych Klientów sklepu nodedeco.pl. Wystarczy, że założysz konto na sklepie, a rabat będzie automatycznie naliczany na podstawie historii zamówień.

Możesz skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na zakładce kontakt. Wszystkie zapytania, uwagi i opinie możesz również kierować na nasz adres e-mail: kontakt@nodedeco.pl.

Wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie są oryginalne, nie posiadamy w swojej ofercie podróbek oraz replik artykułów.

DOSTAWA I PŁATNOŚCI

Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce firmy kurierskiej. Przejdź do szczegółowych informacji.

Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień powyżej 200 zł! 

Oferujemy następujące sposoby dostawy produktów:

  • Kurier lub Paczkomaty InPost – 12,99 PLN – dla zamówień powyżej 60 PLN,
  • Kurier lub Paczkomaty InPost – 16,99 PLN – dla zamówień poniżej 60 PLN.

Płatność elektroniczna za pośrednictwem Tpay. Dzięki Tpay łatwo zrealizujesz płatności online, a Twoje pieniądze zawsze będą bezpieczne

Tak. Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Tpay zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa potwierdzone uznanymi certyfikatami.

W Tpay wszystkie dane są przekazywane szyfrowanym połączeniem protokołem TLS zabezpieczonym certyfikatem Extended Validation, gwarantującym najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania. Certyfikat został wystawiony przez renomowaną firmę Unizeto Technologies S.A.

ZWROTY I REKLAMACJE

W celu zwrotu zamówionych produktów prosimy o wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przesłanie go na adres e-mail: kontakt@nodedeco.pl i odesłanie produktów na adres: ul. Jana Rosoła 61B/17, 02-777 Warszawa (wymagane dołączenie dowodu zakupu). Przejdź do szczegółowych informacji.

Zamawiany towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przejdź do szczegółowych informacji.

Zwrot prosimy wysłać na adres: ul. Jana Rosoła 61B/17, 02-777 Warszawa.

ZAMÓWIENIE

Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Jeżeli posiadasz konto na sklepie możesz również sprawdzić swoje zamówienia na stronie moje konto

Zamawiany towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przejdź do szczegółowych informacji.

Dokonaj kolejnego zamówienia i skontaktuj się z nami w celu ich połączenia, jeżeli poprzednie zamówienie nie zostało już wysłane połączymy je.

Kupon rabatowy możesz wprowadzić w ostatnim kroku zamówienia w przeznaczonym do tego polu. Następnie kliknij na przycisk „zastosuj kupon”.

Realizacji kuponu można dokonać wyłącznie w trakcie składania zamówienia, przed kliknięciem na przycisk “kupuję i płacę”.

10% rabatu na pierwsze zakupy

Co powiesz na 10% rabatu na Twoje pierwsze zakupy? Zapisz się do newslettera, zgarnij rabat i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami.