Najczęściej zadawanie pytania
PYTANIA OGÓLNE
Loyal node to program lojalnościowy przeznaczony dla wszystkich zarejestrowanych Klientów sklepu nodedeco.pl. Wystarczy, że założysz konto na sklepie, a rabat będzie automatycznie naliczany na podstawie historii zamówień.
Możesz skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na zakładce kontakt. Wszystkie zapytania, uwagi i opinie możesz również kierować na nasz adres e-mail: kontakt@nodedeco.pl.
Wszystkie produkty sprzedawane na naszej stronie są oryginalne, nie posiadamy w swojej ofercie podróbek oraz replik artykułów.
DOSTAWA I PŁATNOŚCI
Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce firmy kurierskiej. Przejdź do szczegółowych informacji.
Darmowa wysyłka obowiązuje dla zamówień powyżej 200 zł!
Oferujemy następujące sposoby dostawy produktów:
- Kurier lub Paczkomaty InPost – 12,99 PLN – dla zamówień powyżej 60 PLN,
- Kurier lub Paczkomaty InPost – 16,99 PLN – dla zamówień poniżej 60 PLN.
Płatność elektroniczna za pośrednictwem Tpay. Dzięki Tpay łatwo zrealizujesz płatności online, a Twoje pieniądze zawsze będą bezpieczne.
Tak. Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Tpay zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa potwierdzone uznanymi certyfikatami.
W Tpay wszystkie dane są przekazywane szyfrowanym połączeniem protokołem TLS zabezpieczonym certyfikatem Extended Validation, gwarantującym najwyższy poziom bezpieczeństwa i zaufania. Certyfikat został wystawiony przez renomowaną firmę Unizeto Technologies S.A.
ZWROTY I REKLAMACJE
W celu zwrotu zamówionych produktów prosimy o wypełnienie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przesłanie go na adres e-mail: kontakt@nodedeco.pl i odesłanie produktów na adres: ul. Jana Rosoła 61B/17, 02-777 Warszawa (wymagane dołączenie dowodu zakupu). Przejdź do szczegółowych informacji.
Zamawiany towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przejdź do szczegółowych informacji.
Zwrot prosimy wysłać na adres: ul. Jana Rosoła 61B/17, 02-777 Warszawa.
ZAMÓWIENIE
Po złożeniu zamówienia wyślemy do ciebie wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz numerem zamówienia. Jeżeli posiadasz konto na sklepie możesz również sprawdzić swoje zamówienia na stronie moje konto.
Zamawiany towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przejdź do szczegółowych informacji.
Dokonaj kolejnego zamówienia i skontaktuj się z nami w celu ich połączenia, jeżeli poprzednie zamówienie nie zostało już wysłane połączymy je.
Kupon rabatowy możesz wprowadzić w ostatnim kroku zamówienia w przeznaczonym do tego polu. Następnie kliknij na przycisk „zastosuj kupon”.
Realizacji kuponu można dokonać wyłącznie w trakcie składania zamówienia, przed kliknięciem na przycisk “kupuję i płacę”.