Znajdziesz w naszej ofercie blisko 4000 ręcznie tworzonych mebli do każdego wnętrza

FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Dostawa

Jak szybko jesteście w stanie zrealizować moje zamówienie?

Wysyłka realizowana jest 5 razy w tygodniu. Towar dostępny wysyłany jest do 48 godzin (od poniedziałku do piątku) od daty zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

A co, jeśli chcę otrzymać zamówienie w późniejszym terminie?

W takiej sytuacji wystarczy poinformować o tym fakcie nasz sklep. Z pewnością dostosujemy się do dogodnego terminu dostawy, a zakupiony towar bezpiecznie będzie czekał na wysyłkę.

Jakie są koszty transportu zakupionego towaru?

Opłata za wysyłkę / transport towaru zależna jest od cennika firmy kurierskiej, zewnętrznej firmy transportowej, danego przewoźnika, a w szczególności od wagi oraz objętości zakupionego towaru.

W przypadku gdy transport wykonywany jest własnym środkiem transportu Sklepu, koszt wysyłki zostanie indywidualnie ustalony pomiędzy Klientem i Sklepem przy składaniu zamówienia.

Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia do innego kraju?

Tak, istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu ze sklepem kosztów transportu, które w tym przypadku naliczane są w inny sposób.

Czy istnieje możliwość łączenia zamówień?

Tak, istnieje taka możliwość. Jeśli zamawiany towar posiadamy na stanie, wyślemy go w jednym transporcie. Jednakże jego koszt będzie zależny od gabarytów transportowanego zamówienia.

Zakupy

Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma na magazynie?

Jeśli zamówiłeś towar, którego aktualnie nie posiadamy na stanie, skontaktujemy się z Tobą i podamy Ci najbliższy termin realizacji Twojego zamówienia.

Czy istnieje możliwość zmiany wykończenia i koloru produktu?

Oferujemy możliwość wyprodukowania danego modelu według specyfikacji Klienta. Istnieje możliwość lakierowania oferowanego asortymentu według palety RAL, wyboru tapicerki oraz rozmiaru w przypadku stołów. Informacje o możliwości wykonania takiej usługi znajdują się bezpośrednio w opisie danego produktu. Możesz też skontaktować się z nami, w celu ustalenia realizacji.

Jakie są całkowite koszty złożonego zamówienia?

Całkowite koszty złożonego zamówienia – to koszt zamówionego towaru + koszt transportu.

Czy zakupiony w sklepie towar objęty jest gwarancją?

Tak, na wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym udzielamy 2-letniej gwarancji, której podstawą jest dokument zakupu (paragon lub faktura).

Czy mogę dokonywać zwrotu zakupionego towaru?

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta Klient (konsument) ma prawo do odstąpienia od umowy składając stosowne oświadczenie, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów ww. ustawy. Możesz zrezygnować z produktu kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w stosunku do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb ( art. 38 pkt. 3 ustawy o prawach konsumenta).

Czy istnieje możliwość rezerwacji towaru?

Nie, niestety. Nasz system sklepu internetowego nie daje możliwości rezerwacji towaru. Rezerwacja jest możliwa wyłącznie po wpłacie zaliczki. W celu uzyskania dokładniejszych informacji skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie: +48 731 278 888 lub mailowo: biuro@nodedeco.pl

Zamknij
Zamknij
Zaloguj się
Zamknij
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.





Zamknij